- Ett nytt försök!

Hej på er! jag har inte bloggat på ungefär 5 månader, kan säga att den här bloggpausen har varit riktigt skön! fast har saknat bloggen lite, därför har jag nu bestämt mig för att göra ett nytt försök! :D 
 
De här månaderna har varit både upp och ner, har gått igenom saker som kan ha varit det värsta i mitt liv. Men självklart har jag ju också gått igenom saker som har varit sjukt roliga! Har tillexempel varit utomlands med min bästa vän Nelly, Jävligt spårad resa. ;) så sjukt kul vi hade, ni kan inte ana!!!! kanske lite för mycket party? ;) 
 
Skulle kunna sitta här och berätta så sjukt mycket roliga, spontana & faktiskt ganska farliga äventyr från den här sommaren men det skulle ta för lång tid tyvärr :( Men tänkte att jag kunde göra ett inlägg med massa bilder på de senaste månaderna någon dag. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tackar! :D
kan jag väl göra, har inget bättre för mig i alla fall.. ;-)

2013-08-24 @ 22:33:21
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0