- Lyckad kväll!!

Hej på er, hann inte blogga mer igår var så stressad. Men hade iallafall en jävligt kul dag, till och med i skolan.. hade ju 3 timmars rast så vi åkte lite fram och tillbaka, Winnie och Linnea hade typ gräddkrig haha luktade grädde överallt trodde jag skulle spy. Aja slutade vid 13.50 då drog jag hem direkt, fixade lite sen kom Nelly, Jasmin, Julia, Titti och Despina. Vi lagade mat och fixade oss tillsammans, sen började vi föra lite och sedan drog vi till Lindö och festade! Blev en sjukt lyckad kväll, jag hade det så kul! :D 
 
Nu sitter jag i soffan har precis tagit en dusch, har inte gjort ett skit idag bara legat i soffan och kollat film typ. Men nu väntar jag iallafall på att min syster ska komma hit så jag slipper vara själv, vi ska käka något sen blir det väl film eller något :) 
 
Några bilder från igår, 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0